Маркетингийн бодлогын хамгийн эхний алхам бол нүүр царайгаа зөв сонгох. Өөрөөр хэлбэл, гаргаж байгаа бүтээгдэхүүн, үйл ажиллагааных нь эхлэл суурь нь реклам зар сурталчилгаанаас хамаардаг. Гагцхүү тэрхүү реклам сурталчилгааных нь нүүр царай нь олны танил эрхмүүд байх нь элбэг. Тэгвэл сүүлийн үед бренд нэрийн бүтээгдэхүүний нүүр царайгаар мисс, загвар өмсөгч, эсхүл топ модель, жүжигчдийг гэхээсээ илүү арай өөр түвшний хүмүүсийг сонгодог болжээ.
Өөрөөр хэлбэл, ахимаг насны улстөрч хатагтай, бүр нэртэй сэтгүүлч, зохиолчдыг бренд хувцас, гоо сайхан, гоёл чимэглэлийн ковер болгож байна. Энэ нь олон нийтийн сонирхлыг ихэд татдаг барууны маркетингийн нэг өнцөг юм.
Нэвтрүүлгээрээ танил сэтгүүлч бүсгүй гэнэт шал өөр дүр төрхөөр сэтгүүлийн коверт заларсан нь саяхан. Тэгвэл энэ удаад “улаан” улстөрч хатагтай С.Оюуны шинэ имижтэй танилц.
Ширүүвтэр дүр төрхтэй, энгийн хувцаслалт, эршүүд байдлаараа олонд танигдсан УИХ-ын гишүүн асан С.Оюун Dyrberg Kern брендийн нүүр царай болжээ. Гоёл чимэглэлээр өөрийгөө тодотгосон С.Оюун хатагтайн шинэ дүр төрх ямрав дээ...




Сэтгэгдэл (31)